Hľadáme novú kolegyňu - administratívna práca

7. Február 2020
Novinky

Pridaj sa k nám

Hľadáme novú kolegyňu, ktorá nám pomôže administratívne zabezpečiť chod v našej firme a pomôže kolegom so základnou administratívou spojenou s našim podnikaním. Výhodou je pomerne flexibilná pracovná doba – v závislosti od preferencií vybraného uchádzača je možnosť pracovať 4 - 6 hodín denne. V prípade záujmu sa vieme dohodnúť aj na 8-hodinovej pracovnej dobe. Termín nástupu je v prípade dohody možný aj okamžite. 

Náplň práce:

  • Preberanie zásielok a ich následné skenovanie
  • Práca s dokumentmi (ich tvorba, revízia, zakladanie, kopírovanie a pod. 
  • Administratívna výpomoc na účtovnom a právnom oddelení
  • Komunikácia s klientmi – preposielanie faktúr, kontrola ich úhrad
  • Obehávanie pošty a úradov
  • Uvítanie a usádzanie klientov, príprava kávy, čaju
  • Plnohodnotný zástup počas dovolenky
  • Nákup kancelárskeho zariadenia, potravín do kancelárie
  • Nákup a odosielanie darčekov pre klientov
  • Získavanie verejne dostupných informácii na internete – cena poštovného, cena kancelárskeho papiera a podobné jednoduché úkony
  • Pomoc pri organizovaní teambuildingov a iných firemných akcií

Naše požiadavky:

  • Stredoškolské vzdelanie 
  • Príjemné vystupovanie
  • Práca s Microsoft Office
  • Samostatnosť a ochota pomôcť kolegom
  • Precíznosť a zodpovednosť
  • Prax na podobnej pozícií výhodou, nie ale podmienkou
  • Znalosť angličtiny výhodou – nie však podmienkou
  • Vodičský preukaz B výhodou

Čo ponúkame:

  • Práca v stabilnej spoločnosti, ktorá je na trhu od roku 2008 so stále narastajúcim počtom klientov (čo je aj dôvod vytvorenia pracovného miesta).  
  • Možnosť dohody na dĺžke pracovného času 4 - 6 hod / denne. Prípadne 3x do týždňa 6 – 8 hod. podľa dohody. Prípadne na plný pracovný úväzok. 
  • Práca v príjemnom prostredí – moderná novostavba, v okolí zeleň
  • Priateľský pracovný kolektív
  • Plat v závislosti od schopností a množstva odpracovaných hodín. Alikvótna časť k platu 700 - 800€/ mesačne pri 8 hod. pracovnej dobe. Prípadne možnosť fakturácie 900 - 1000€ / mesačne.
  • Polročné a koncoročné odmeny po splnení cieľov spolu vo výške 13teho platu 
  • Firemné benefity a sociálny fond 400€ / ročne
  • Termín nástupu - dohodou 

Ďalší krok

Ak Ťa táto ponuka zaujala a chceš sa k nám pridať, pošli svoj životopis na info@m2b.sk.

Bol pre vás tento článok užitočný?
Zdieľajte ho s priateľmi.

Prihláste sa na odber noviniek

AUTOR ČLÁNKU

Ing. Ondrej Mizerák M. Sc. R. Sc.

Ďalšie články z kategórie Novinky

Ďalšie články z kategórie Novinky